ONGI ETORRIAK EIBARKO IKASTOLAKO LIBURUTEGIRA




EIBARKO IKASTOLAKO LIBURUTEGIAREN BLOGA IREKI DUGU.

BERTAN IPUINAK IRAKURRI, LIBURUEN BERRI IZAN ETA GURE KANPAINAK IKUSTEKO AUKERA IZANGO DUGU.






Origami- papiroflexia- paper tolesketa



Kaixo,  ni Andrea Gorosabel naiz:
Hemen agertzen naiz Mikelekin  Paper-tolesketa hormirudiaren ondoan.
Liburutegi tailerrean hainbat irudi egin ditugu teknika honekin.
 Uste dut origami oso dibertigarria dela . Origamian gauza
 oso harrigarriak egiten direlako papelekin, eta batzuk oso zailak direlako.

AGUR!!

Kaixo, ni Mikel Albizuri naiz.
Nirezat origamia oso gauza dibertigarria da. Origamian  gauza dibertigarri asko egin daitezke.
Sartu interneten  (Youtuben) eta anima zaitezte irudi berriak egiten: arrainak, txoriak, bihotzak, lorak,e.a

AGUR!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario