ONGI ETORRIAK EIBARKO IKASTOLAKO LIBURUTEGIRA




EIBARKO IKASTOLAKO LIBURUTEGIAREN BLOGA IREKI DUGU.

BERTAN IPUINAK IRAKURRI, LIBURUEN BERRI IZAN ETA GURE KANPAINAK IKUSTEKO AUKERA IZANGO DUGU.






LIBURU LAGUNA: irakurri ikasleen iritziak

NIRE LIBURU LAGUNA:
Yo soy Nerea Martín estoy en la clase 3ºA. Os recomiendo a todos este cuento Junie B.Jones no es una ladrona, la autora es Barbara Park. 
Esta historia trata sobre una chica llamada Junie Berta Jones . Por desgracia se le perdieron sus nuevísimos guantes rosas . Después encontró un bonito bolígrafo.. A pesar de éso me ha parecido un libro precioso  y lo leí muy fácil. Además, tiene unos dibujos muy bonitos



NIRE LIBURU LAGUNA:
Ni Karmele Hurtado naiz et 3.B gelan nabil "el Diario de Nikki" irakurtzen ari naiz. Ipuina Rachel Reneen Russellek idatzi du. Liburua Nikkiren diarioan datza, berari egunero gertatzen zaiona idazten du.
Nik gomendatzen dizuet irakurtzea polita eta marrazki izugarriak dituelako, baina 4.mailan hobeto irakurtzea.
Pertsonai batzuk "pijak dira", beste batzuk guapak eta abar.
Oso ipuin polita da eta " El diario de Greg" ere badagoela jakin ezazue.
NIRE LIBURU LAGUNA:
Yo soy Andoni Araolaza, soy de 3.B y acabo de leer una historia sobre un Superhéroe, el título es "Las Aventuras del Capitán Calzoncillos" escrito por Dav Pilkey.
Os recomiendo que lo leáis y les contéis a vuestros  amigos. Es una historia super divertida: en una ciudad había unos super-héroes que eran demasiado viejos para luchar contra el mal..
¿Habéis leido alguna vez una historia como ésta?

NIRE LIBURU LAGUNA:
Ni Lore Alvarez naiz 4.Bkoa. Niri "ETA ZER?" liburuak asko gustatzen zaizkit, gauza interesgarri asko daudelako.
Orain irakurtzen nabilen liburua "AMONAK NOBIOA DU" da "eta zer" bildumakoa. Leire Bilbao da ipuin hau idatzi duena.  Niri asko gustatuko litzaidake zuek ere irakurtzea. Ondorengoa da laburpen inportantea:
Amona Luisaren etxean bi arrain bizi dira, biak laranja kolorekoak Amona Luisak sekretu bat ere duela konturatzen da Peruk, bere hilobak. Nobio bat duela da amonaren sekretua, eta batzutan gezurrak esaten dituela.
NIRE LIBURU LAGUNA:
Kaixo:
Ni Oier Albizuri naiz, Iturburuko 4.B gelan ikasten nabil. Nire liburu laguna SAFARIKO ANIMALIAK eta egilea PAUL BECK da.
Safariko anilakiak liburua Rebeccaq Mayjeuren abenturen inguruan  doa. Afrikako animaliei buruzko asko biltzen du eta datu horiekin libutu bat egiten du. Gainera animalien montaketak egiteko piezak dauzka.
Gomendaten dizuet oso interesgarria delako liburu hau, batez ere animaliak gustatzen zaizkionarentzat.



NIRE LIBURU LAGUNA:
Kaixo, ni Xabier Yarza naiz, 4.B ko ikaslea eta hau nire liburu laguna da: Ipuinak eta Alegiak (Susaeta argitaletxea). Niri asko gustatu zait , bertan nire ipuin gogokoenak dituelako eta hauek dira: Sinbad marinela, Banbi, Ahate itsusia...
Liburu honek Alegiak ere ditu eta horregatik deitzen da Ipuinak eta Alegiak.Marrazki politak ditu.
Ondo pasatuko duzue irakurtzen






No hay comentarios:

Publicar un comentario