ONGI ETORRIAK EIBARKO IKASTOLAKO LIBURUTEGIRA




EIBARKO IKASTOLAKO LIBURUTEGIAREN BLOGA IREKI DUGU.

BERTAN IPUINAK IRAKURRI, LIBURUEN BERRI IZAN ETA GURE KANPAINAK IKUSTEKO AUKERA IZANGO DUGU.






LIBURU LAGUNAREKIN JARRAITUTA

Ni Markel Lomana naiz eta 5.Ako ikaslea . Nik aukeratu dudan liburuak "El MONSTRUO DE LAS CLOACAS" du izena. Asko gustatu zait, abenturazkoa delako.

Egun batean Silver familia, BAT PATekin batera, parke batera joan ziren eta erreka txiki bat zegoen bertan.
Erreka berdea zen, orduan handik etxera joan eta ikertzen hasi ziren zerk egin zuen erreka berde bihurtu.
Horretarako tramankulo bat asmatu zuten eta... ez dizuet gehiago kontatzen

Zuek IRAKUR EZAZUE!!!!!





Kaixo, ni Izei Sologaistua naiz eta 5. mailako ikaslea."LOS CALZONCILLOS ASESINOS" da nire  Liburu laguna. Kaltzontilo baten inguruan doa. Michael Lawrence da liburu honen egilea
Liburu honetan Kantzontzilo bat saltzen dute azokan baina ezin dira kendu. Modu bakar bat dago kentzeko eta da fruta gorputzetik igurtzi behar da, kaltzontziloak jausi arte. Azkenean tranpa bat zen.

Liburu hau gustatu zait barre asko egiten delako.




Kaixo, ni Eider Ojanguren  naiz 5.A gelakoa eta ESTHER Y SU MUNDO da gustoko dudan liburua. Idazlea Purita Campos da

Neska gazte bati buruz doa: bere bizitza egiten saiatzen dena, baina beti zerbait txarto irteten zaio. 
Beti bezala behar baino gehiago sartzen da besteen kontuetan eta Esther beti irteten da galtzen.
Abentura asko bizitzen ditu eta horregatik aurkeratu dut liburu hau, abentura desberdin eta zirraragarriak egiten dituelako bere lagun Ritarekin batera.

Irakurri! Irakurri! Irakur ezazue liburua!


No hay comentarios:

Publicar un comentario